Alla inlägg den 21 juni 2008

Av Gunilla - 21 juni 2008 00:39

Hej igen!

Jag hoppas att ni alla haft en härlig midsommarafton men god mat och god dryck. Min midsommar började ungefär 10 i morse då jag slog upp mina blå.

Fint väder! Bella, M och L hänkade upp i stallet. Mockade och fixade. Narr fick beta den tiden det tog att borsta och göra honom fin. Drog ut en sväng i skogen på honom. Red honom i går också och han är en jäkla tjurstövel. Han bestämmer sig för att gå någonstans och så går han dit. En ouppfostrad krake men ganska gullig....


Den ouppfostrade kraken betar...


Men jag är tjurig jag också så det blir tillslut att vi går dit jag vill i alla fall.

Snygging som inte är fullt lika tjurig i gröngräset. Men rufsig.....


Det var samma sak med Narr i dag också han hittar en avtagsväg och så går han in på den och jag blir arg och vill vända liten dispyt uppstår. Men förhoppningsvis lär han sig snart att det är liten mening att bråka när jag sitter på honom. Han ger sig efter en liten stund och lunkar vidare framåt.....


Snygga tjejer!


Knasiga stallkatten Elvis och Bella


var uppe hos Knickens matte och husse och grillade. Kunde sitta ute hela kvällen. Visserligen satt vi under allehanda filtar och så mot slutet av kvällen men vi satt UTE! Det är fortfarande inte mörkt ute och kommer nog inte att bli det heller. Underbar tid tycker jag!


 Midsommarbrudar!


Nu börjar klockan på att närma sig för mycket så jag ska gå och nanna.


Godnatt och sov så gott såhär på årets längsta dag!



















































Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards