Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Gunilla - 15 juni 2008 00:26

fullständig bloggtorka. Kan ju inte skylla på att det varit fint väder för regnet har ju stått som spön i backen sedan i måndags. Hunnit med storstan en sväng. Drog till el stockholmo i onsdags och hade en heldag med mitt team på torsdagen. Jobb på dagen och en trevlig middag på Nalen på kvällen. Sent hem och sent i säng förstås.


Tog hand om Narr hela förra helgen och det var ju så vansinnigt hett men väldigt härligt. både jag och M red lite.


Snyggingen i värmen.....

 

 M på tjusiga Narr i dammet.....


M och Narr igen


I stallet finns några kattor som Bella tycker är väldigt spännande men förståss ganska farliga.


Elvis som vanligtvis läggar sig på rygg och tycker att man ska mysa med honom. Bella gillar honom skarpt tills han tycker att han fått nog av all uppvaktning.....


Narr igen..


M och L åkte på cup i Ytterhogdal i helgen så jag och r har varit ensamma nästa hela helgen. F har ju varit hemma och vänt lite då och då.


Eftersom kl är över 12 så ska vi sova först medn på morgonen i dag ska r åka och hämta dem. Jag har vatit uppe i stallet ett långt tag. bella blir alldeles lycklig när jag sätter på mig stallkläderna. Hon hänkade förstås det är ju så spännande tycker hon!


Ska dit i morgon också och sedan på kvällen ska jag och Bella på vår tredje agilityträning. Till i uppgift denna gång fick vi att vi skulle lära oss ett nytt trick. Det blev "high five". Nu ska jag definitivt sova!

Natti natti!
















































Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards