Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Gunilla - 1 juni 2008 17:40

avslutas med lite regn. Men det gör inget. Solen har skinit på oss från en klarblå himmel och termomtern har jobbat för högtryck. Grillat i kväll igen. Denna gång var det kycklingspett på menyn.


Nu regnar det ett fint sommarregn och marken och alla blommor tackar och ropar hurra!


Denna filur tycker också att det är ganska skönt med ett avbrott i solbombandet....


Träffade Kajsa på morgonprommisen


De far och busar och Kajsa pratar konstant...


Badade lite förstås men det räcker att bada till magen tycker fröken.


Oh, vad mysigt det är att gnissa i gröngräset....


Hittade Asterix också när vi var ute....


Asterix!?......


Bella o lillmatte i gröngräset


Alla avskyr maskrosor, även jag när de envist biter sig fast i gräsmattan men jag tycker att de är otroligt vackra när de står på någon annans tomt...


Vackra maskrosor (om de står på någon annans tomt) gör mig glad för de är så soligt gula.....


Hemma från prommisen var frukosten dukad ute för första gången i år.


Fruktsallad stod på menyn stora bitar av melon, apelsin, färsk ananas, nektariner, äpplen och annat gottigt


Sedan hoppade M & L med Bella


Hon hoppar så högt!


Flygande hårboll.....


På tisdag ska fröken börja på Agility i Brunflo. Det ska bli jättekul.


Gillar vår utsikt från gården den här tiden på året....


Nu ska vi snart åka upp till stallet. Stöka lite i stallet tänkte jag. Orren ska få några apelsiner som han tycker är så gott. Det är nog förmodligen så att det händer i morgon på morgonen. Vill säga hej då och bara gosas lite innan......Även fast jag inte har känt honom så länge känns det trist...Kan bara tänka mig hur det känns för hans ägare, de har haft honom i 18 år.....






























Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards