Alla inlägg den 12 april 2007

Av Gunilla - 12 april 2007 16:39

Nu har jag ätit pulver i tre dagar. Funkar ganska bra men jag känner mig lite vimmelkantig. Det värsta är att jag fryser som en galning. Jag fryser om fötterna så dessa kräver raggsockor på nätterna för annars kan jag inte sova. Jag formligen hatar kyla i vanliga fall så detta är en pärs! I kväll bär det av mot Tanne igen där jag ska rida. Förmodligen blir det hoppning idag då vi ridit samma hästar fyra gånger i följd. Fick föresten tillbaka mitt skattebesked idag, ganska trevlig läsning :-).
Trist väder men som tur är har de lovat att solen ska skina våldsamt på lördag. I går blåste det massor. Taket på vår universitetsrestaurang blåste av. En av lokaltidningarna hade ett forum där människor fick "tycka till" om händelsen. En enad stämma var otroligt förvånad över hur ett tak som förmodligen varit konstruerat av någon som gått i skola ett antal år för att lära sig just att konstruera tak, bara kunde blåsa av....Just i denna fråga har undertecknad ingen åsikt (även om jag tycker att det verkar som om konstruktionen är otroligt klantigt gjord) Tyvärr är det helt omöjligt för mig att inte tycka si eller så om allt möjligt, men de som känner mig säger att man blir van tillslut :-)Denna vecka har det varit ganska lugnt på jobbet. Jag har ett roligt jobb, otroligt omväxlande. Det jag gör är att jag är projektledare för en massa olika projekt, kartlägger verksamheter och allmänt hittar förbättringspotential i det jag jobbar med. Trist säger kanske många men jag tycker att det är jättebra. Jag är så rastlös att skulle jag göra samma sak en längre tid skulle jag förmodligen få spader. Tagit upp min hobby med att göra pärlhalsband igen. (Ja,ja i alla fall för en kväll typ igår.) Gjorde ett snyggt ett igår. Har massor med pärlor i olika former och färger och det är pilligt men jättekul. Nu ska jag till stallet!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards