Alla inlägg den 20 november 2007

Av Gunilla - 20 november 2007 19:16

Fyndat igen. Denna gång på Tradera. L och M hade absolut sett några brallor som de ej kunde leva utan. Det är lite spännande att se om man vinner auktionen eller inte. Smurtigast är att lägga sitt bud en minut innan auktionen går ut och då lägga med ett maxbud. Jag surar ur när jag inte får en vara men de är väl spelets regler.


I morgon åker jag till Stockholm över dagen. Skönt att det bra är över dagen. Fick lite "resnog" förra månaden.


Nu blir det nog tapetserat på övervåningen under morgondagen. Jag vill ha ett sovrum. NU!

Igår var jag och Bella på kurs. Hon var jätteduktig. Hon lyssnar fantastiskt bra bara jag har bestämt mig för hur jag ska säga och vad jag ska säga. På söndag kommer vi att vara i skogen igen och spåra det var jättekul. Beställde en spårsele till henne. Den får vi förhoppningsvis på söndag.


Får väl se i morgon om Arlanda kan erbjuda några framgångar i julklappsinhandlandet.... För det är väl den jakten som börjar nu antar jag.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards