Alla inlägg den 2 november 2007

Av Gunilla - 2 november 2007 23:42

Lite kvällsnöje såhär på fredagskvällen/natten.....

Av Gunilla - 2 november 2007 23:20

Kappast ledig men ledig från jobbet i alla fall. Tokjobbat hela veckan så idag skulle jag vara ledig.  Min vana trogen vaknar jag kl 7! Men jag tjurlåg i allafall. Denna dag har det fejjats och burits  i stort sett. Ska få övervåningen omtapetserad och flidd. Nu finns det inte en pinal kvar i varken vårat sovrum eller L´s. Hallen är också tom. Det ekar t o m av tangenttryckningarna :-). Förhoppningsvis så tar det inte så galet lång tid men vi får väl pussla så gott det går. Valt snygga tapeter!. ´L valde en snygg men tyvärr skitdyr tapet och fondväggen var ännu dyrare. Madison hette tapeterna men det var en väldigt snygg färg. Försökte förstås hitta en liknande färg av en annan tapet men det vara ju alldeles kört så vi får väl köra på det då..... Våra tapeter var inte lika blodiga och vi har redan tapeterna som ska sitta i hallen sedan förra raiden.


Red i dag. Red igen en lektion. Kul, vi var bara tre stycken som red. Det i kändes  princip som att få en privatlektion. Red i går också så jag känner mig väldigt mör i både rygg och ben. Charlie båda gångerna. :-)


På söndag får vi besök. Av Svea, Bellas halvsyster, det ska bli jättekul! Ja, jag ska ta massor av kort och lägga ut. Hon och hennes familj kommer på besök. Bella är väl förmodligen lika stor som Svea nu om hon inte är ännu större......


Sedan nästa lördag är det dags för utställning igen. Det kommer att gå av stapeln på ATS. Bella ska bedömas som nummer 15. Så där strax före 10 ungefär antar jag att det blir. Fredag kväll kommer väl då att gå åt till att tvätta och putsa fröken så att hon blänker och är en representabel ung fröken.


Det snöar ute nu. F är inte hemma och sover borta i natt. M & L är på disco. De ska hämtas kl sent. Förmodligen långt past min sovtid..... R förbarmar sig så jag slipper åka. Just nu satt/låg han och tittade på Hannibal. Äcklig tycker jag så då passade jag på att blogga lite istället. Jag ska nog gå och borsta tanden och sova min skönhetssömn alldeles strax jag känner hur skönt det skulle vara........

Godnatt gott folk!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards