Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Gunilla - 14 februari 2009 18:19

Och det var så härligt. Vi åkte ut vid två tiden och kom hem ungefär halv 5. Tordes inte ta kameran med om jag skulle dratta omkull, men det var så härligt även utan bildbevis. :-)


Massor av folk eftersom det var invigning men det hade ändå mattats av något när vi kom dit. Bella sprang och sprang. 

L åkte hem lite tidigare än jag och M o Bella. Hon hade lite skoskav. M ville åka en stund till så jag hakade på. Jag var alldeles svettig när jag kom tillbaka vi hade medvind dit och då hade jag Bella.... När vi åkte tillbaka var jag utan Bella med med motvind. Jobbigt men härligt.




 Återvinningsbild från i fjol :-)


Trallar på denna nu...



Av Gunilla - 14 februari 2009 11:30

Varit hemma i början påveckan och varit sjuk. Det känns så konstigt när jag säger det för jag tror hela tiden att jag behöver försvara att jag inte låg i 140 graders feber och var nära döden.....För det är då jag anser mig få vara hemma för att jag är sjuk. Att må kasst och känna att hela kroppen säger "N E J" gills liksom inte riktigt. Knepigt, för alla andra kan vara sjuka och då tycker jag att det är helt OK men när jag är hemma har jag den där fan på axeln som bråkar ordentligt, skriker fjask och har sig...... Skit samma!!


Varit på isen med Bella och L i dag på morgonen. Vi möttes av en vidunderlig syn...


Vackert i dimman...


Stan syns nästan inte alls i dimman.


 Isen som vi snart ska ut på...



Vi hade förstås Fröken Fjupp med oss ut :-) Som vanligt glad och galen


Idag öppnar Medvinden så vi ska  vad det lider ut och åka en sväng. M och R är i Häggenås, där är det nämligen J/H träning i fotboll.


Förresten brudarna vann hela klabbet när de var i Sundsvall förra helgen och spelade fotboll. Dert blev en heljämtländsk final då deras ärkefiender K/D spelade i finalen mot dem och våra brudar vann. Stolt mamma!


Bella busar på isen, hopp över snövallen...


Snöklumpar är kul till skillnad mot alla andra bollar som är läskiga.


Mitt i ett språng fö att ta klumpen till vänster i bild


Vi har så galet mycket snö. Jag kommer inte ihåg när det var så mycket sist. Det kommer väl att vara augusti när allt smält.

Vår veranda inbakad i S N Ö. Och massor av det


Men det är som sagt små konstverk överallt....

Insidan av våra altandörrar gör sig ganska snyggt på vintern.

















Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards