Alla inlägg den 10 december 2007

Av Gunilla - 10 december 2007 18:05

sängen, igen.....och igen.....

Sover som en skit i den. Den är så hård och det var ju just därför som vi så gärna ville ha ny.....Ringde till affären idag och de sa att jag skulle ta mig en promenad.....i sängen. Kunde tydligen vara så att fjädrarna i en ny säng tydligen inte visste riktigt att de vara fjädrar än och måste promeneras igång. Han sa också att barn till föräldrar som hade sängar som hade fjädrar som inte visste att de var fjädrar ännu, ofta tittade storögt på sina föräldrar och utbrast: -"Ehhhhhh, får vi verkligen hoppa i sängen idag.......??"


Ja, det är mycket med sängar. I alla fall så skulle vi få  byta till en mjukare säng om fjädrarna fortfarande även  efter en stunds promenad, inte visste att de var fjädrar.....


Har satt in en annons på Blocket på vår andra säng, ingen har ringt ännu...däremot ringde jag på en bäddsoffa till L idag. Men  jag köpte förmodligen en tv istället. Bäddsoffan var nämligen såld så jag hasplade ur mig om han kanske hade något annat spännande till salu typ en tv kanske och det hade han.....

M´s tv har ju rasat i golvet av någon outgrundlig anledning så den är stendöd...

Den vi hade i vårt sovrum slutade också att fungera för några veckor sedan så vi har hemsk många icke fungerande tvapparater om någon hugad spekulant finns. Ska nog lyxa till med den plattv i sovrummet. Dels för att A, det går inte att få tag på en tjocktv. B, vi vill hänga den på väggen så att den tar mindre plats och C, därför att det är bra bild och vi bara vill ha en sån......


Måste in på jobbet en sväng om ett tag. Ska lära dem som jobbar i natt hur det nya telefonsystemet funkar..


R målar lister. Det blev sååå snyggt. Vi vitlaserade vanliga furulister/foder och satte upp så nu är det foder på några av dörrarna. Lister och foder på plats i hela vårt sovrum. Lite list och lite foder kvar i hallen och i L´s rum men det får vi förmodligen klart i morgon eller på onsdag.


Nä, nu ska jag ta en kvällsprommis i sängen igen. Ska väl gå ett par km eller nåt....:-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards