Alla inlägg den 6 december 2007

Av Gunilla - 6 december 2007 20:56

komma igång inför beach 2008 och har äntligen funnit en instruktör som jag känner att jag har fullt förtroende för....

Av Gunilla - 6 december 2007 20:23

Vi har bott första natten i vårt nytapetserade och nygolvlagda sovrum. Den nya sängen fick vi i går och det vara alltså första gången den sovs i, i natt. Jag var lite rädd att vi köpt en för hård säng men jag sov som en stock hela natten så det verkar som om vi hittat rätt....


Det har töat och igår var det ungefär 4 grader varmt. blött, skitigt och riktigt eländigt. Nu har vi ju fått in vanan på att ha sådär en 4-5 grader kallt och gnistrande vit snö (och en ren hund)


I går var jag på en alldeles fantastikskt bra föreläsning. Föreläsaren hette Klas Hallberg och han var fantastisk inspirerande och vansinnigt rolig. Jag skrattade så jag nästan grät och många med mig. Se honom om ni har möjlighet!


Varit på ridning som vanligt roligt och jobbigt. Det gick ganska bra men jag har fortfarande en massa jox för mig. Hur svårt är det att sänka händerna. Skulle jag behöva säga åt en och samma person 300 gånger varje lektion, exakt samma sak skulle jag förmodligen göra processen kort med vederbörande och damma något hårt i huvet på den. Men Annelie hon härdar ut ......


Nu ska jag gå ner och titta på folk som inte kan hålla i sina pengar. Kl är så mycket så förmodligen får jag bara se den spännande upplösningen där de river sönder uppgjort kontrakt och får den obligatoriska  resan till Maldiverna som plåster på såret för att de har varit korkade och inte kunnat hålla i sina pengar......!? Ja så kan det gå...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards