Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Gunilla - 24 januari 2009 19:37

kom magsjukan bara av sig....Jobbade hemma ett par dagar men inte för att jag mådde kasst utan bara för att det var skönt....


Sedan gick veckan i rasande fart som vanligt.  Red Toriva i går och det gick jättebra. Vi hade en dust för att det kom en ovanligt farlig bil men där hon hade förstått att jag inte tänkte backa eller vika mig så lomade hon iväg. Sedan mötte vi och blev omkörda av sådär en 15 bilar och frökan rörde inte en fena...Tydligen blev jag godkänd där och då. Konstig häst :-)


M väckte mig vid 8:15 i morse hon skulle iväg på en J/H-träning i fotboll. När jag kom hem efter att ha skjutsat henne tog jag och Bella en prommis. Vi gick och lånade Knicken och de busade loss. De har så kul ihop.

Varit  en sväng i stallet idag också men det var bara en sväng. I morgon ska Torivas matte visa mig tömkörning, något jag inte kan men som kan vara bra att kunna tycker jag.


Skönt nu är januari snart slut ....Januari  och februari kan bara få snabbt snabbt kuta förbi...Mars är härligt för det börjar bli ljust och det är ofta fantastiskt väder och bara fint överallt. Snart öppnar medvinden såg jag i tidningen 2:a veckan i februari. Medvinden för den som inte vet är en ungefär två mil upplogad långfärdsskridskobana som är belägen på Storsjön och det är såååå kul att åka. Vi åkte ganska mycket i fjol men då blev säsongen kort för den smalt bort helt enkelt.....


Nu ska jag lägga mig i horisontalläge i soffan ett tag men först dricka ett stort glas kallt vatten känner jag.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards