Alla inlägg den 18 december 2008

Av Gunilla - 18 december 2008 22:32

Nu är det en fredag och en måndag kvar sedan ska jag vara ledig....länge.


Det är otroligt vad jag är beroende av mail på jobbet. I dag stog det stilla mailen och intranätet, från halv 11 ungefär till kl 14:00. Jag fick nästan spunk. Det går ju inte att jobba alls. Det är alltid någon inbjudan som ska göras eller ngt dokument som ska skickas eller granskas..... Det var Telia som hade problem med nåt WAN luskade jag ut tillslut, inte för att det hjälpte mig ett dyft :-)


Varit och ridit min sista lektion för terminen. Hade en godbit idag igen, Pilen, ett supersöt och charmigt kallblod. Liten och vansinnigt söt.

R och alla barn slutar skolan och går på ledighet i morgon, det sticker lite i mina ögon men jag får försöka vara storsint i alla fall. De ska tydligen städa på måndag.....så....OK då.....


Bella och M hänkade till stallet så Bella gav Pilen en slick på näsan när vi ridit klart. Hon är hemma bland hästar som tur är och blir väldigt glad när hon ser en. Kan väl kanske vara lite farligt men vi håller ju alltid koll.


Ska snart lägga mig denna vecka har ju också sprutat iväg... Mysig fredag i morgon igen. Förhoppningsvis slockar jag inte vid kl 21:00 piiiip.


Godnatt och sov så gott...snart är det jul....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards