Alla inlägg den 20 oktober 2007

Av Gunilla - 20 oktober 2007 18:57

Skön dag utan måsten. Måste nog bara dammsuga nedervåningen lite. Gjorde det i går också men det syns inte nu.....


Jag och Bella tog en lång, långprommis vilket innebar att jag kom hem med en blöt och vrålskitig hund. Hon åkte raka vägen in i duschen. För att få monster torr blev hon fönad något som till att börja med var riktigt läskigt ....efter en stund insåg hon att det vara jätteskönt att bli både kammad och fönad på samma gång.


Hon ser ut som en fåntratt direkt efter föningen. Som en stor svart och grå hårboll. Efter saneringen av hunden låg jag, husse och hon i sängen och glodde på film tills det blev matdags.


Nu skulle tydligen hussen spela WoW ett tag så jag tar och glor lite till på film...

Av Gunilla - 20 oktober 2007 09:18

John Travolta släng dig i väggen!

Av Gunilla - 20 oktober 2007 09:14

Ja, varför inte, japaner gör ju allt annat dumt i TV......

Av Gunilla - 20 oktober 2007 08:56

håller det på med....Bella tyckte att det var ganska kul i alla fall.


Huset håller så smått på att vakna. Min käre man var ute igår kväll och delar av natten och har nog lite ont i håret idag är jag rädd. Jag var också på en liten AW men jag tog bussen kl 20:00 hem, jag gick nämligen ut med en lite mjukare taktik.


Satt med fejsbokandet en sväng i går men jag har fortfarande inte fått någon riktig kläm på det. Det är ungefär som öl.....Fixar inte det heller och folk tycker att det är lite suspect att inte gilla öl men det är ju riktigt läskigt! Men vid min ålder anser jag mig inte behöva lära mig att dricka öl.......helt enkelt eftersom det är läskigt......


Idag blir det lugnt. Vi ska väl plocka upp det sista från gården och göra vinter, vinter ute.....

Bella är nypinkad och jag ska titta på en film.....härlig morgon med inga måsten!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards