Direktlänk till inlägg 27 september 2008

Travat....

Av Gunilla - 27 september 2008 19:01

runt på stan idag ett tag....

Vilket inte är det allra enklaste eller billigaste för den delen heller. Första stoppet var Skopunkten och jag blev tre par skor fattigare i pengar.... Visserligen har de den finurliga detaljen att om man köper tre par får man det tredje paret alldeles gratis. Jag gillar gratis! Inga skor till mig däremot ett par var till M & L och ett par som de kommer att få dela på (läs slåss om).


Sedan bar det iväg ned på stan. Lönehelg men det var bara ett att göra, mina brallor sotter inte längre ihop så jag köpte ett par jeans och en snygg tröja. Marknad istan också men den gick vi lägg igenom. Smurtigt att inte ha några kontanter. Det blir väldigt billigt :-).

När vi kom hem drog jag upp till Romzon. Velade om jag skulle rida eller inte men bestämde mig i alla fall för att göra det.  När jag kom till Tanneplan var det naturligtvis tävlingar där så det var stängt....Surt.....Så då gick vi hem igen. Jag vi var i alla fall ute på en prommis.


R är i Sundsvall idag. Det var en lägergrad som skulle tas.Nu är det inte långt kvar tills vi drar. Skickade passen till Kinesiska ambassaden för ett tag sedan. Nu hoppas jag att de kommer i retur snart med ett visum i....


R fyller 40 den 3:e han vill inte ha något party men vi ska ha lite kalas i alla fall.


Ute är det alldelesmörkt och klockan är bara 19:10, bläk!


Hittat min nya Idol.....


Olga....



 
 
Tanten

Tanten

27 september 2008 23:59

Go Olga! :D

http://ettlitetkatteri.bloggagratis.se

 
Cavvetjejernas matte

Cavvetjejernas matte

28 september 2008 21:45

Så härlig hon är! Olga

http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

 
molle

molle

6 oktober 2008 20:11

jag har bytt blogg adress..
http://bobmarleys.wordpress.com/

http://bobmarleys.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla - 26 oktober 2009 17:29

har jag lagat till idag. Undrar om detta håller på att bli en "wannabe"- matblogg .   Inhandlade färsk torskfilé häromdagen som idag förvandlades till en superenkel och vansinnigt god historia.   Det var ungefär 1 kg fiskfilé (det funkar med ...

Av Gunilla - 24 oktober 2009 19:05

har jag fixat idag...De brukar bli torra och tråkiga men idag blev de kriminellt goda! Såhär gjorde jag: Tog ungefär 1,5 kg tjocka revben (två bitar) kokade dessa i ungefär 50 minuter i: 3 liter vatten ungefär jag som vanligt följer inte ett re...

Av Gunilla - 5 oktober 2009 00:34


Brudarna ska upp till Kalix och spela fotboll! De har kommit till 1/4 final för flickor 16. Idag vann de mot Huddik och i fredags krossade de Selånger (korssade och krossade) det blev 2-1 samma resultat som idag mot Huddik. De spelade i snålblåst och...

Av Gunilla - 1 oktober 2009 16:05

Vaknade med andan i halsen vid 1 tiden i natt och drömde att det hänt något läskigt med Bella. När jag lugnat ner mig så pass att hjärtfrekvensen slutat att vara på ungefär 300 slag/minut lyckades jag somna om. När jag sedan vaknade till morgonpass...

Av Gunilla - 19 september 2009 11:44

Men om man är arbetslös har man ju varken helgledigt eller semester eller andra ledigheter vad jag kan förstå. Då står man ju bara till "förfogande" hela tiden. Sur, ja och det kommer nog att hålla i. Skrev ett frånvaromeddelande alldeles nyss på min...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards