Direktlänk till inlägg 2 september 2008

September...bläk....

Av Gunilla - 2 september 2008 19:51

Hösten har tagit sin början och jag känner NEEEEEJ! i hela kroppen. Det gick så fort! Nu börjar det här kalla, blöta, eländiga som varar hela vägen ända tills i slutet av mars nästa år då det blir ljusare igen. Jag går nog i ide....

Eller så känner jag mig  bara  onödigt deppig idag.

Eftersom det har varit så blött så börjar Bellas tassar tjafsa igen. Så nu är det tvättning med klorhexedin, smörjning och tratt som gäller några dagar. Men det håller på att ordna till sig som tur är jag såg det snabbt och då blev det inte så illa. 


SnörpingBella som nu är tonåring uti fingerspetsarna.  Detta yttrar sig genom att hon helt plötsligt har tappat öronen. Jag har alltså 4 tonåringar i hemmet just nu......

 
 
Tanten

Tanten

2 september 2008 23:03

Tänk att våra hundar av och till också tappar hörseln... måtte vara något som går ;)

http://ettlitetkatteri.bloggagratis.se

 
Frans och Sara

Frans och Sara

4 september 2008 15:14

Oj, är det det som håller på att hända med mina öron? Matte säger att det ena är mycket större och hänger framåt och det andra mycket mindre och hänger åt sidan. Åh... jag kommer att tappa dem snart alltså? Det är det som händer?? /Frans

http://uglybird.blogg.se

 
Ingen bild

molle

5 september 2008 08:54

JAG ÄLSKAR HÖSTEN

 
SeraG

SeraG

7 september 2008 22:23

Hallå i skogarna! Hoppas allt är bra med er trots höstrusk. Precis samma sak här nere i Småland :-( längtar till varmare breddgrader, men får nog drömma om det ett tag tror jag! Jaja, ville bara säga hej! Kram Sara

http://queserag.blogspot.com

 
Cavvetjejernas matte

Cavvetjejernas matte

8 september 2008 22:45

Är det något något alergiskt på Bellas tassar?

http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Der brother

12 september 2008 23:59

Skärpning. Det är ju snart lika långt mellan rapporterna som när Columbus korsade Atlanten. Lär Bella koden till bloggen så kanske det blir lite fart. Hon är visst frisk i tassarna nu/Per

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla - 26 oktober 2009 17:29

har jag lagat till idag. Undrar om detta håller på att bli en "wannabe"- matblogg .   Inhandlade färsk torskfilé häromdagen som idag förvandlades till en superenkel och vansinnigt god historia.   Det var ungefär 1 kg fiskfilé (det funkar med ...

Av Gunilla - 24 oktober 2009 19:05

har jag fixat idag...De brukar bli torra och tråkiga men idag blev de kriminellt goda! Såhär gjorde jag: Tog ungefär 1,5 kg tjocka revben (två bitar) kokade dessa i ungefär 50 minuter i: 3 liter vatten ungefär jag som vanligt följer inte ett re...

Av Gunilla - 5 oktober 2009 00:34


Brudarna ska upp till Kalix och spela fotboll! De har kommit till 1/4 final för flickor 16. Idag vann de mot Huddik och i fredags krossade de Selånger (korssade och krossade) det blev 2-1 samma resultat som idag mot Huddik. De spelade i snålblåst och...

Av Gunilla - 1 oktober 2009 16:05

Vaknade med andan i halsen vid 1 tiden i natt och drömde att det hänt något läskigt med Bella. När jag lugnat ner mig så pass att hjärtfrekvensen slutat att vara på ungefär 300 slag/minut lyckades jag somna om. När jag sedan vaknade till morgonpass...

Av Gunilla - 19 september 2009 11:44

Men om man är arbetslös har man ju varken helgledigt eller semester eller andra ledigheter vad jag kan förstå. Då står man ju bara till "förfogande" hela tiden. Sur, ja och det kommer nog att hålla i. Skrev ett frånvaromeddelande alldeles nyss på min...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards